placeholder

Компаниям любого размера, для обеспечения уверенного роста, необходимо инвестировать в развитие и управлять инвестициями. Решение по инвестиционному планированию на платформе IBM Cognos TM1 (Planning Analytics) обеспечит полный цикл управления инвестициями: оценку необходимости и эффективности инвестиций, планирование, прогнозирование, анализ и отчетность. Приложение может использоваться как исключительно для управления инвестиционной деятельностью компании так и в составе общей финансовой модели предприятия, реализованной на платформе IBM Cognos TM1.

В управлении инвестицями предприятия, можно выделить два уровня: стратегический и операционный. На стратегическом уровне, как правило определяются цели развития комании, анализируются потребности в инвестициях, прорабатываются альтернативы, проводится анализ плановой эффективности предложенных проектов и их выбор для инвестиционной программы. Операционный уровень формирует и утверждает бюджет инвестиций, провдится контроль исполнения в ходе управления проектами. По окончании реализации проекта, оценивается его влияение на общий финансовый итог компании. Все эти процессы должны обеспечиваться автоматизированной системой управления инвестиционными затратами компании

The challenge is to bring a company whose web presence is boring up to date. The challenge is to ensure that when a client visits your website they feel positive about your company. The challenge is that most customers will judge you based on appearance alone, and if your website looks unprofessional or poorly made then they will think your company as a whole is unprofessional. Each and every part of the organization matters when winning over a new client:

  • Improve sales and operations and production planning:
    The teams focused their efforts on a few of the highest-value S&OP levers in order to review the current planning process, identify gaps in the planning infrastructure and analytically understand demand and supply variability.
  • Determine the right inventory level:
    With hundreds of medications in the market, Pharm Ltd. needed a proper method to predict and manage their inventory. Using a mean absolute percentage analysis (MAPE), the teams defined appropriate levels for raw materials and finished products by mapping actual versus forecasted sales on the most important SKUs.
  • Optimize the supply chain for perfect order planning:
    The diagnostic determined the stressors that affected sales and service levels. The teams focused on resolving issues related to higher-than-normal back-orders and lead times, which stressed the entire supply chain and led to delays in medications reaching consumers.

The challenge is to bring a company whose web presence is boring up to date. The challenge is to ensure that when a client visits your website they feel positive about your company. The challenge is that most customers will judge you based on appearance alone, and if your website looks unprofessional or poorly made then they will think your company as a whole is unprofessional. Each and every part of the organization matters when winning over a new client:

  • Improve sales and operations and production planning:
    The teams focused their efforts on a few of the highest-value S&OP levers in order to review the current planning process, identify gaps in the planning infrastructure and analytically understand demand and supply variability.
  • Determine the right inventory level:
    With hundreds of medications in the market, Pharm Ltd. needed a proper method to predict and manage their inventory. Using a mean absolute percentage analysis (MAPE), the teams defined appropriate levels for raw materials and finished products by mapping actual versus forecasted sales on the most important SKUs.
  • Optimize the supply chain for perfect order planning:
    The diagnostic determined the stressors that affected sales and service levels. The teams focused on resolving issues related to higher-than-normal back-orders and lead times, which stressed the entire supply chain and led to delays in medications reaching consumers.
мы можем помочь

в решении широкого круга задач финансового планирования, прогнозирования, оптимизации

Команда Sansys не только решила поставленные задачи, но сделали гораздо больше — дали нам инструмент, дающий серьезные конкурентные преимущества

Алексей Морозов,
Sales & Marketing, Копилка

Looking for a First-Class Business Plan Consultant?